Veel gestelde vragen

Heb je een vraag? Kijk hieronder of deze ertussen staat. Zo niet? Neem dan contact op met een van onze accountmanagers en zij helpen je graag verder.

Offerteaanvraag

Je kunt bij Ultrasound Rental betalen met de volgende betaalmiddelen:

  • iDEAL
  • Overmaken per bank

Jammer om te horen dat je jouw offerteaanvraag wilt annuleren.

Neem contact met ons op via rental@ultrasound.nl, we zijn beschikbaar van 9:00 tot 17:00 uur. Om het proces te versnellen, stuur ons een mail met je offerte nummer en de reden van annulering.

Zodra je de offerte hebt bevestigd, ontvang je binnen 14 dagen voor aanvang een factuur per mail. Heb je nog geen factuur ontvangen en is het evenement binnen 14 dagen. Neem dan contact met ons op.

Het kan zijn dat de materialen niet op voorraad zijn voor de aangegeven verhuurperiode. We proberen eerst altijd contact op te nemen om een alternatief aan te bieden. Als er geen alternatief beschikbaar is zijn wij genoodzaakt om de offerteaanvraag te annuleren.

Transport

Op het moment leveren wij door heel Nederland. Bekijk onze transportvoorwaarden om te kijken wat jouw kosten zijn in de regio waar jij je bevind. 

Op het moment ondersteund onze webshop geen buitenlandse aanvragen. Neem hiervoor contact met ons op

Doordeweeks doen we bezorgen en ophalen tussen 9:00 en 17:00. 

Wil je graag dat we de materialen in het weekend bezorgen of ophalen? Dan is dat zeker mogelijk. Geef dit dan aan in de notities bij checkout. Hiervoor worden wel extra kosten in rekening gebracht.

Jazeker, je kan altijd aangeven wat je voorkeur is wanneer je het bezorgd wilt hebben. 

Dit is zeker mogelijk. Geef dit dan zo snel mogelijk door en dan passen we dit meteen aan. Indien de transportkosten wijzigen, communiceren wij dit altijd terug naar jou. 

Problemen met materiaal

Als de klant het zelf kapot heeft gemaakt, dan zullen de kosten van de reparatie voor de klant zijn.

Indien het materiaal defect is bij levering, dan zijn de kosten voor ons. Laat dit ons zo snel mogelijk weten, zodat wij het kunnen oplossen.

Helaas kan het wel eens gebeuren dat de apparatuur niet werkt. Dit kan liggen aan het apparaat zelf of dat het niet op de juiste manier is aangesloten. Als deze situatie voorkomt, aarzel dan niet om direct contact met ons op te nemen.